piątek, 19 lutego 2016

Co się znajduje u góry?

Jeśli ktoś jest tutaj na bieżąco - to zawsze posłucha tutaj muzyki :D Owszem, ponieważ u góry nad tytułem bloga znajduje się mała playsta dzięki, której nie będzie tutaj nigdy nudno, bo czas umila muzyka. Ostatni zapis piosenek zmieniałam bardzo dawno temu...i dziś odnowiłam notowania :D

Jeżeli ktoś nie zna tytułów a chcę posłuchać nie na moim blogu to oczywiście są one zapisane u góry, ale podam też linki.

Każda ta piosenka nie jest tutaj wybrana "tak poprostu"...Wybrałam te piosenki celowo, bo gdy u mnie nie jest najlepiej (a momentami każdy tak ma) to te piosenki mnie motywują do dalszego działania <3!

1. Justin Bieber - Sorry
2. Shawn Mendes - Stiches
3. Popek (Paweł Rak) - Każdy z nas
4. Popek (Paweł Rak, Kali, Rozbójnik Alibaba - Braci się nie traci
5. Zara Larsson - Lush Life
6. Antek Smykiewicz - Pomimo burz
7. Cleo - Zabiorę nas
8.Margaret Heartbeat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz